karinadlib.blogg.se

Blogg om livet, om vår fantastiska värld och alla underbara människor man möter

Projektledare

Publicerad 2014-05-16 10:01:00 i Allmänt,

Jahapp, Då är man Diplomerad Projektledare. Sista jobbet jag sökte visade sig att mina 10 års utbildning inom min musikerprofession inte räckte för att bli kallad till intervju. Kanske hade den här fina lilla kursen gjort susen på CV:t. Och attsingens vad Chalmerister som dyker upp överallt. Har de inget att göra på kvällarna?
Jag undrar hur diplomet kommer att se ut... Kanske så här?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Pianist, musikpedagog, kyrkomusiker. Driver företaget Partypingel Musik. Bor i Kålltorp med Maken Henrik och solstrålen Valle 10 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela