karinadlib.blogg.se

Blogg om livet, om vår fantastiska värld och alla underbara människor man möter

Inspirationsinflation

Publicerad 2014-05-22 18:27:00 i Allmänt,

Ojsingen så mycket inspirerande människor jag träffar nuförtiden.
i januari oroade jag mej för vart min kreativitet var på väg och nu bara tar den fart och flyger iväg! Thohoo! Vart ska detta sluta =)
Å fint väder är det med.. men cykeln.... den står fortfarande fastlåst på Nödinge station. Nåja allt kan inte flyta på jämt.
foto: Cornelia Schmidt

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-22 21:29:35

Det man ger får man också tillbaka ....härliga du!

Svar: Jag brukar säga: Om man vill ha mer måste man ge mer.
Karin

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-23 09:54:25

Det är så sant....det var så jag menade
Kram Maria Ryding

Svar: Du uppfann konceptet Maria
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Pianist, musikpedagog, kyrkomusiker. Driver företaget Partypingel Musik. Bor i Kålltorp med Maken Henrik och solstrålen Valle 10 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela