karinadlib.blogg.se

Blogg om livet, om vår fantastiska värld och alla underbara människor man möter

Jag är sjukt teknisk utan att veta om det.

Publicerad 2014-02-09 15:47:00 i Allmänt,

Tänk vad man kan.
På en vecka har jag
Köpt ny skrivare utan att känna mej blåst efteråt.
Installerat ny skrivare
Installerat ny skrivare med trådlös uppkoppling,,,,
Installerat ett musikredigeringsprogram på datorn OCH använt det
fixat Tivo inkopplingen
felsökt och reparerat  nya Wi-Fi uppkopplingen
Ominstallerat Wi U: et så Valle kan se på You Tube Klipp i TV,n...
 
MEN Fråga mej inte HUR jag gjort för det vet jag inte.
 
Bara den där attans cykeln som fortfarande är fastlåst. vid Nödinge station
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2014-02-09 15:51:50

Karin! Skomakaren som har affären precis bredvid din cykel kanske har verktygen som behövs. Prova där.
Kram

Svar: Bra där Malin. =)
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Pianist, musikpedagog, kyrkomusiker. Driver företaget Partypingel Musik. Bor i Kålltorp med Maken Henrik och solstrålen Valle 10 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela