karinadlib.blogg.se

Blogg om livet, om vår fantastiska värld och alla underbara människor man möter

plötsligt faller saker på plats

Publicerad 2015-02-07 10:56:00 i Allmänt, Familjen, Partypingel och The Holy Shake,

 
Man kan älta saker i åratal.Jag kör ofta sk parallellältning. Det är nödvändigt då min hjärna ofta har många ting som ska lösas att bära på. Sen en dag sitter man på tåget och känner att nu ramlade alla bitar på plats. Jag är så sjukt tacksam för mitt liv, mina killar. Mini och maxi... Och alla människor som jag möter. Tänk vad det går bra. Att vi är friska... Att kärleken består som om vi möttes igår..och att intresset för tthe Holy Shakes sommarturné är större än någonsin Tjohoo! Mer kärlek åt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Pianist, musikpedagog, kyrkomusiker. Driver företaget Partypingel Musik. Bor i Kålltorp med Maken Henrik och solstrålen Valle 10 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela