karinadlib.blogg.se

Blogg om livet, om vår fantastiska värld och alla underbara människor man möter

"Efter" bilden

Publicerad 2014-06-12 11:19:00 i Allmänt,

Då har man varit och hämtat sina rumsprogressiva supertrendiga brillor på Synsam Munkebäckstorget.
Och tänk vad bra man kan se (ut ?). Både nära och på håll, inomhus i alla fall.
Naturligtvis köpte jag två par senilsnören. Mitt stora vardagsbekymmer med glasögon är att jag aldrig hittar dom nämligen....  På bilden syns inte den trendiga gröna färgen på insidan dock....
 
 

Kommentarer

Postat av: Cornelia Schmidt

Publicerad 2014-06-12 16:35:02

Snygga brillor...passar dig jättebra!

Svar: Tack Cornelia! Jag är väldigt nöjd. Men när jag är ute och när jag kör bil behöver jag dom inte, men hemma är dom perfekta!
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Pianist, musikpedagog, kyrkomusiker. Driver företaget Partypingel Musik. Bor i Kålltorp med Maken Henrik och solstrålen Valle 10 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela