karinadlib.blogg.se

Blogg om livet, om vår fantastiska värld och alla underbara människor man möter

Man får passa på

Publicerad 2014-01-05 13:32:41 i Allmänt,

En sista ledig dag och man får passa på att blogga på sin nya blogg. Vadå sista lediga dag, du hade ju sagt upp dej? Ja , men inte med omedelbar verkan. Jobbar i alla fall 3 veckor till., Tänkte lämna fint till min efterträdare. Mitt kontor har aldrig varit så ordnat som det kommer att bli. På min förra arbetsplats Hålta så lämnade den goa Kristina Nelson allt så perfekt och lätt att hitta. Det var så lätt att orientera sej i allt.. Jag bestämde mej för att alltid lämna mina kontor så fina. och det har jag försökt, Det är dock inte så lätt för allt går inte att arkivera och kategorisera så lätt. Man har ju liksom sin egen ordning..... Lyssnade på p1:s radiogudstjänst. Ett bra koncept. Ingen söndagsskola behövs och tröttnar man på predikan kan man sänka volymen och fördjupa sej i någon av söndagens texter istället. Bäst är när det är mycket psalmer. Då kan man sjunga och ha kul hemma. Yeah för P1 och radiogudstjänsten. Nu: bakning,=)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2014-01-05 17:37:46

Kolla! Nu kan jag oxå kommentera! Hur gick det med baket? Kram Malin

Svar: börjar fatt hur det här funkar nu =)
Karin

Postat av: karin

Publicerad 2014-01-05 19:50:30

inge vidare Malin. Gofiobröden blev brända (gofio är ett mkt fint mjöl från Teneriffa) när jag var i full fart att debattera på FB

Postat av: Kristina

Publicerad 2014-01-05 20:51:30

Härligt att mitt slit med att städa kontoret gav resultat ;)

Svar: =)
Karin

Postat av: Karin

Publicerad 2014-01-05 21:02:18

Ja verkligen Kristina, och dir slit ger ringar på vattnet i min kontorstädningspolicy även idag . ! Tänk vad man lär av varandra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Pianist, musikpedagog, kyrkomusiker. Driver företaget Partypingel Musik. Bor i Kålltorp med Maken Henrik och solstrålen Valle 10 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela